Bezorging & levertijd

Bezorgopties

Lumoire werkt samen met DHL en Transmission. Bestellingen die vóór 15:00 uur worden geplaatst, verzenden wij nog dezelfde dag. In de regel bezorgen deze postbedrijven uw pakket de volgende werkdag. Houd er echter rekening mee dat er door drukte soms vertraging kan optreden. We raden u aan om altijd uw track-en-trace-code in de gaten te houden. Als de vertraging langer dan twee werkdagen duurt, kunt u contact met ons opnemen.

Bezorgkosten

Bestellingen boven de €50,- worden gratis bezorgd in Nederland en België. Voor bestellingen onder dit bedrag gelden verzendkosten, die u kunt zien tijdens het afrekenen. Voor andere Europese landen geldt een toeslag, die tijdens het bestellen wordt vermeld.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

DHL en Transmission proberen het pakket eerst bij uw buren af te geven. Als ook zij niet thuis zijn, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde Parcelshop gebracht. U ontvangt hiervan een melding per e-mail.

Controleer je bestelling bij levering

We willen natuurlijk dat je bestelling in perfecte staat aankomt! Controleer daarom altijd even de verpakking zodra je deze ontvangt. Zie je schade aan de doos, teken dan niet voor ontvangst en geef dit door aan de chauffeur. 

Controleer daarna het product zelf. Merk je schade of een ander probleem op? Laat het ons binnen 24 uur weten via info@lumoire.nl en voeg fotos toe van de schade en jouw adreslabel op de verpakking. We zorgen er dan meteen voor dat het netjes wordt opgelost.